lørdag den 29. august 2009

Blender, Damask, tørrestativ og sclerose øreringe


I går havde jeg fødselsdag og rundede de 29. Havde en dejlig dag, hvor kæresten og jeg legede handymænd i vores nye hus og gjorde desuden huset rent, så her det hele er klar til de 16 (!!) gæster, vi får på besøg i morgen!

Kæresten gav mig lidt forskelligt til huden fra Derma og en blender! Sådan en har jeg ønsket mig i laaang tid, men har aldrig haft et køkken, der var stort nok til at ha sådan en stående. Det har vi nu, så nu skal der laves smoothies, supper og (senere) mos til den lille vingummibamse, der er på vej.
Tips og ideer er meget velkomne!


Mine søde forældre forærede mig et stort flot tørrestativ, sådan et der er lavet i træ og som snart får en fin plads i vores hyggelige have.
Desuden fik jeg et par ultrafine øreringe lavet af Mette Scherning til støtte for Scleroseforeningen (kan købes HER).


I dag havde jeg besøg af min søde veninde, jeg har haft siden gymnasiet. Vi fik en lang sludder og indhentet en masse af det forsømte. Hyggeligt!
Hun forærede mig nogle utrolig søde Georg Jensen viskestykker med fine tern!
Skønt med gode gaver og skønt med et liv fuld af dejlige mennesker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...