tirsdag den 3. november 2009

Mere varme til vingummibamsen



Babytæppet (link til opskrift findes her) har egentlig været færdig i lang tid, men jeg har bare ikke lige fået taget et billede. Men her er det så, med en vist nok tilfreds ejer. Jeg har stadig noget garn tilbage, så jeg bliver nok ved med at lave lapper, indtil jeg løber tør.
Lige nu er vingummiens favorit-ting dog vores filmprojecter (?!), som hænger i loftet. Den er åbenbart meget spændende, og der bliver kigget, kigget, smilet og kigget... Tænk sig at være så fascineret af en sort kasse. Hun minder vist om sin far.

4 kommentarer:

  1. Super skønt tæppe....super super skønt tæppe mente jeg :)

    Karen

    SvarSlet
  2. Waaaauw Edith, hvor er det et flot tæppe du har fået af din mor :o) Sikke lækre farver hun har valgt. Det er da lige årstiden til sådan en lun fætter, at putte under mens det suser udenfor. Du er en heldig lille pige :o)
    Rigtig rigtig fint Trine :o) Tænk jeg er aldrig støt på de der hexa nogen før!!! Store hækleroser herfra :o)

    Lunde.

    SvarSlet
  3. Sikke et dejligt billede - af både barn og tæppe :) Smart at du hækler videre, så kan tæppet vokse sammen med vingummibamsen :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...