søndag den 17. januar 2010

Kreativ Award til MIG!!! NØJ!

Se lige hvad jeg har fået!!
En vaskeægte Kreativ Award!! Og så fik jeg den af Karen, min blog-guru!! BONUS blev der sagt!! Ultra inspirerende, dygtig og KREATIV overskudskvinde. Hun har næsten 400 faste læsere på sin blog, og det er da helt vildt!!
Stolt, glad, stolt, glad og (fik jeg sagt?) stolt mig!!
Hun skrev til mig "fordi du bare er en af dem der har helt små børn og alligevel når det hele".
Åh hvor var det bare sødt sagt! Tak Karen!!
Heldigvis har jeg en kæreste, der tager MINDST 50% af "slæbet", en familie som ALTID er der og en glad og uproblematisk overskudsbaby! Derfor når jeg en masse andet end amning, bleskift og dikkedik :-)

Jeg skal:

A)Vise Awarden på bloggen TJEK

B)Linke til den/dem jeg har fået den af: TJEK (se ovenfor ;-)


C)Skrive 7 ting om mig selv

1) Jeg ville gerne være jordemoder, men valgte i stedet læreruddannelsen, og det er jeg virkelig glad for. Er i gang med det sidste år på uddannelsen, som er blevet til to år, da vi i september 09 fik vores lille Edith.
2) Jeg er så god til at finde på åndsvage ord og udtryk: Min datter kalder jeg pt ugginuggi, vingummibamsen, bingum, bobo, unginini osv... til min kærestes, venners og families ofte store forundring.
3) Jeg er fjernsynsnarkoman. Blandt andet derfor levede kæresten og jeg uden tv i 6 år. Nu har vi igen fået et, og så bliver der gloet, men (heldigvis) også nørklet imens. Skal snart på afvænning igen! Ellers dropper vi flimmerkassen igen.
4) Hvis det ikke var så dyrt, ville jeg gerne rejse verden tynd resten af livet. Åh suk og længsel...
5) Jeg kan ikke så godt lide parcelhuse, bla. derfor bor vi i et 200 år gammelt hus. Lidt plads, men STOR hygge!! Godt kæresten er en handymand!
6) Jeg elsker at skabe med hænderne og dele produkterne med andre. Derfor denne blog.
7) Jeg kan ikke vælge! Jeg vil derfor opfordre alle restauranter til ikke have mere end 2 retter på menukortet, for så ville livet altså blive meget lettere.

D)
Jeg skal give awarden videre til 7 andre bloggere:
Glaphuset - Gammel kollega og hyperkreativ veninde, som jeg har "genfundet" her i blogland. Det sjove er, at vi begge har fået døtre i sensommeren 09.
Hjemme hos Clemme
Fordi hun har den hyggeligste, mest sympatiske blog og altid skriver de sødeste kommentarer på Søhesten.
Julies kreahule
Fordi hun har en dejlig, glad og inspirerende blog.
Kreative Omgivelser
Bliver i så godt humør over de skønne tegninger og de lækre billeder.
Frk mus
Retrolækker blog med en stemning, der minder mig om min barndom.
Garn Freak
Den venligste blogger, som må være menneskets svar på en strikkemaskine. Ultra produktiv strikkeentusiast.
Bournonville
Super sød blogger med skøn, farverig, kr
eativ blog!

I kan tage den, hvis I vil....og ingen skal føle sig forpligtet.
Ha en skøn søndag!!


3 kommentarer:

  1. Jeg vil da helt sikkert gerne være med.
    Og tak for de søde ord om min blog...

    Skal liiige bruge tid til at tænke over de 7 ting.

    kh Gitte

    Ps: hvordan er det lige jeg linker i en tekst ?
    Det har jeg aldrig fundet ud af.

    SvarSlet
  2. mange tak for de fine ord, jeg vil da selvfølgelig gerne være med :)

    SvarSlet
  3. Hej Trine
    Mange tak for awarden. Jeg vil gerne benytte den, så det bliver en af de nærmeste dage:-)
    Kh Julie

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...