onsdag den 6. januar 2010

Kærlige krea-tanker fra min tante


Min tante er så sød! Hende og jeg har altid haft en helt særlig kemi.
Siden jeg var barn, er hun i ny og næ kommet med små, søde gave. Da jeg var yngre, arvede jeg hendes ultraseje hippie-flipper-smykker, og i dag forærer hun mig LÆKRE håndarbejdsbøger!! Når hun sysler med håndarbejde kreerer hun smagfulde, smukke sager, som oser af omsorg, tålmodighed og perfektionisme. Det kunne jeg godt lære noget af.
Hun sørger også for, at min lille miniEdith nyder godt af hendes evner. Edith og kusinen fik begge et fint hjemmegjort net med deres navn på og små fine ting til tøjet og håret.
Helt uopfordret forærede hun mig disse lækre bøger og værktøj til at beklæde knapper med. Og det var altså IKKE en julegave, som hun sagde.
Ja, hvor heldig var vi lige!! :-)

5 kommentarer:

  1. Hvor dejligt , kan da bestemt godt forstå du er glad ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, sådan en pakke kan da kun gøre een i godt humør!

    SvarSlet
  3. Uventede gaver er bare så skønne at få. God dag til dig,
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Også god dag til dig, Melene :-)

    SvarSlet
  5. Du er bare SÅ heldig - skønt net, og skønne bøger! Kh lisbeth

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...