mandag den 22. februar 2010

Helt uhørt hyggeligt


Lørdag var helt uhørt hyggelig!!! J, vingummibamsen og jeg var på besøg i Glaphuset hos hende her, hendes mand og skønneskønneskønne datter Asta.
Jeg kalder hende Lunde, det hedder hun ikke, men det har jeg altid kaldt hende, og jeg tror aldrig jeg kommer til at kalde hende ved hendes rigtige navn - det vil jo være helt forkert.
Vi arbejde sammen for mange år siden (over 10 år siden tror jeg), og sidst vi sås var for 4-5 år siden!! Og på trods af det faldt vi i hak med det samme. Sikke mange gode minder vi deler.Vi havde næsten mistet kontakten, men genoptog den lidt via "Fjæsen" og MEGET via blogland. Hip hurra for blogland!
Lunde og manden fik en lille datter ca. 1½ måned, før vi gjorde - sikke et tilfælde. Så pludselig har vi lidt mere tilfælles, end vi plejer.
Det var virkelig sjovt at være på besøg i Glaphuset. Der var en masse ting, jeg kunne genkende fra bloggen. J og Lundes mand så til med måbende øjne hver gang jeg udbrød blog-genkendelsesglæde-begejstring-lyde. Lunde er ultra krea og hele huset bugner af hendes projekter.
Vi fik en masse god, god mad, og der var ikke et øjebliks pinlig tavshed og så blev de to små piger blev beundret til den helt store guldmedalje. Det var MØGHAMRENDE, SKIDE hyggeligt!!
Og se lige hvad jeg...nå nej, Edith fik!! En duddelutdukke og en hagesmæk!! Hun elsker gaverne, og det gør jeg også. Hagesmækken er blevet brugt flere gange. Den er så dejlig stor, at Vingummien virkelig skal anstrenge sig for at smatte tøjet til med mos, som er det nye hit hos hende.
Jeg lavede en beskeden kaninsutteklud (Opskrift HER) til Asta, som jeg håber hun får savlet godt og grundigt til ;-)
Lunde har lavet en opskrift på de lækreste hæklede hagesmække, og sådan en fik heldige jeg!!
JA hvor heldig var vi :-)

- J, E and I went to see some good friends, and E now owns an adorable "Duttelut" doll and a bib that definitely will come in handy.

2 kommentarer:

  1. Hej med jer.

    Altså altså jeg ville tage billeder af suttekluden, men den er allerede SÅ snasket til, at den kræver en vask inden det kan lade sig gøre..... Hvad mon jeg kan vaske den ved ??? Ja det siger jo næsten sig selv. Den er et hit :o) Faktisk kom den ret belejligt. Asta var nemlig begyndt at ligge og tage sin sut ud og lave "svuppedivup" lyde med den når hun skulle sove. Hmmm, nærmest som om hun ikke kunne holde sine hænder i ro. Mon hun allerede er ved at udvikle moderens "mormor-nørkel-gen" :o)) Men så var det hun fik en sutteklud, som nu får nulret "horn-dutter", blir gnasket i og næsenulleret. Skide smart Trine :o)
    Og ja, det var SÅ møghamrende, skide hyggeligt :o) Jeg tror ikke jeg ville reagere hvis du begyndte at kalde mig ved mit navn. Så det kan du bare lige begynde på..... Niksen biksen :o)
    Hils din dejlige lille familie.
    Varme knus Lunde.

    SvarSlet
  2. Ja, du vil altid hedde Lunde!!
    Nåh, det var godt, at Asta kunne bruge suttekluden!! Jeg er lidt en fims, for jeg har smidt vaskeanvisningen væk til garnet, men jeg mener, det skal vaskes i hånden ved 30 grader :-) Det hedder Baby Soft fra mayflover eller sådan noget :-)
    Hils!!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...