søndag den 9. maj 2010

Se min kjole!


Dyr var den! For hulan da, Og jeg havde slet ikke råd til den, men den var så enkel og smuk og nærmest skabt til min krop (og min efter-fødselsmave som fortsat trives i allerbedste velgående), at den bare måtte ejes af mig! Den sidder helt fantastisk, det ses ikke her på billedet, men Rabens Saloner fans ved muligvis, hvad jeg taler om. Den har været i brug en gang og skal snart igen...og igen.
Jeg besluttede for noget tid siden, at jeg (næsten) kun måtte købe tøj, jeg bliver helt og aldeles forelsket i, og det blev jeg altså i denne.
Denne måneds tøjbudget er opbrugt, men det var det værd ;-)

5 kommentarer:

  1. Uha den ser lækker ud. Lige sådan en kjole man nærmest gerne vil bo i:-)

    SvarSlet
  2. Skøn kjole du har fået! Og en lækker farve!

    SvarSlet
  3. Ja, den er altså såååå lækker. Når jeg vinder en million i lotto, så skal der altså investeres i en masse flere Rabens Saloner sager (eller Rubens Rubiner som en af mine veninder kaldte det en gang) :-)

    SvarSlet
  4. Den ser helt og aldeles lækker-må-eje ud:-) Kan godt forstå du blev fristet.

    SvarSlet
  5. Godt med noget forståelse.
    Jeg skulle lige forklare det grundigt til min meget undrende kæreste. Tror stadig ikke helt han forstår...men på den anden siden, så købte han højtalere for kr 2500...igen!! Højtalere!! 2500!!
    Så nu står vi vist lige, mig og ham :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...