onsdag den 9. juni 2010

Blogleg

Jeg er blevet udfordret af søde, dygtige Pif Paf Puf og til denne blogleg.

Morgenens nedtur: At blive vækket lidt for tidligt...som altid.

Morgenens optur: At min kærteste lod mig sove længe. Nan nam...zzzz...

Udenfor mit vindue: Er der desværre gråvejr.

I min vindueskarm: Er jeg ved at tynde ud i mit nips. Lige nu er der en fin Orkide og nogle lysestager.

I fjernsynet kører: Ingenting. Til gengæld kører radioen.

Jeg vil til at høre: P1 (jeg ELSKER P1) og ikke irriterende lokalradio. Min kæreste har slået over på en radiokanal der (efter min mening) spiller rigtig meget rædselsfuldt musik.

Mit tøj: Mala kjole med lommer (altså en voksenkjole ;) og leggins

Weekenden skal gå med: Loppemarked i Egå, hvor vi engang boede. Vi har en bod, hvor vi sælger ud af alt vores skrammel..
Og så weekendhygge med min del af familien.

Dette billede har I aldrig set:


Jeg var på studieophold på Færøerne for et par år siden, og jeg er stadig totalt fortryllet af den Færøske natur. Jeg tog så mange fantastiske billeder. Dette billede er et af mine favoritter.

Jeg giver udfordringen videre til PynteMynte og Mor, Frøken Fiil og Malenes Hverdage. Så håber jeg ikke, at de damer ikke allerede har leget legen.
Ha en fortsat god gråvejrsdag :-)

3 kommentarer:

  1. Hej Trine.
    Tak for legen. Jeg har leget med en gang, men den kan da leges igen. Der er jo heldigvis ikke to dage der er ens.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Uh, kunne da være man skulle tage til Egå i weekenden. Er det både lørdag og søndag?

    SvarSlet
  3. Det er naturligvis rigtigt Malene, men gør det kun hvis du har lyst. INGEN tvang eller store forventninger :-)

    Julia - du er meget, meget velkommen!! Det bliver et hyggeligt, lille privat marked på lørdag fra 10-16. Søndag er der desværre ikke noget :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...