fredag den 25. juni 2010

JEG ER TILBAGE med Ultra forsinket Give Away trækning



Så er jeg skam tilbage!!
Jeg undskylder på det groveste mit fravær og ikke mindst den voldsomme udsættelse af garn Give Away trækningen. Jeg har været meget sumpe-syg og udsplattet i sofaen. Lægen mener jeg har RS virus (nemlig ja, den babyer helst ikke må få). Jeg har haft feber, snotnæse og så har jeg hostet og hostet og hostet og hostet og hoster stadig! Kort sagt har jeg aldrig hostet så meget før.
Derudover har jeg hostende taget afsked med mine medstuderende, som blev færdige som lærere i denne uge (har fået lov til at vise et par billeder fra deres håndarbejdseksamen her på bloggen).
Jeg kan dog se frem til mindst 1 år mere som studerende. Lidt sørgeligt at skulle undvære mine søde venner, men til gengæld kan jeg se tilbage på en drømmebarsel med kæresten og vingummien (som bliver 9 måneder gammel i dag!).
Jeg har næsten ikke besøgt blogland siden sidst. Er der sket noget spændende??

Nå, men nu til afsløringen af hvem der skal modtage mit garn.
Jeg har allieret mig med Kaj, som jeg plejer.




Vinderen er Mette Thysøe. Tillykke Mette!!!
Send mig din adresse på trinesoegaard@yahoo.dk, os snart bliver du en bunke garn rigere.
Mange tak til I andre venlige sjæle, som ville være med :-)

3 kommentarer:

  1. Nej tusind tak! Jeg har aldrig vundet en give away før! Neeeejjjj :) Jeg glæder mig så meget!

    SvarSlet
  2. Hvor godt!!! Jamen, så var det jo heldigt det blev dig, så du også kan prøve at være "den heldige" :-) Håber du bliver glad for garnet :-)

    SvarSlet
  3. Hejsa.
    Du spørger om der er sket noget på bloggen.
    Ja, vi har været syge, ligesom dig. Alle er ramt af host og snue, og vi skiftes til at ønske hinanden god bedring. Så du skal da ikke gå fri... God Bedring:-)... Mon ikke det gode vejr kan tage nogle af baksillerne.
    Kh. Marianne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...