lørdag den 4. september 2010

En Søhest i nyt outfit

Kære Bloginder.
Søhesten er blevet lavet om.
Hvad synes I om det nye?? Det ville være skønt, om I ville komme med jeres ærlige mening.
Burde jeg gøre noget anderledes?
Og kan I stadig følge med som faste læsere nu, når jeg har skiftet adresse??

Opdatering: Nu har jeg vist fjumret færdig. Blogadressen forbliver den samme som altid (trinesoehest.blogspot.com). Det andet er for bøvlet. Tak for hjælpen og tilbagemeldingerne :)

Og tja, så fik jeg prøvet mulighederne lidt af ;)

17 kommentarer:

  1. Noget dejligt andet end det man ellers ser ofte :) jeg læser vist stadig med, uden at have gjort noget :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes den er rigtig flot, men kan nu ikke finde siden, hvor der var lagt serviet-rosen ind, hvor der var vist billeder trin for trin om hvordan den skulle laves.
    Kan se den på forsiden i hvid og blå.

    SvarSlet
  3. Illu-mina - Mange Tak.

    Krudtuglens Mor - Rart at du synes det er god anderledeshed :)
    Jeg er nemlig lidt i tvivl, om hvorvidt det nye look er "for meget".
    Og SMADDER godt at høre at du stadig læser med uden at ha gjort noget. Pyha! Jeg var lige ved at blive meget nervøs!!

    SvarSlet
  4. Anonym - Taaak fordi du gjorde mig opmærksom på det. Problemet skulle være løst :-)

    SvarSlet
  5. Jeg kan ikke helt finde ud af det. På min blogroll kommer jeg ihvertfald ikke til denne side, men til en anden der linker til denne?!

    Her er ihvertfald blevet fint, tillykke med det nye navn og look :)

    SvarSlet
  6. Tak Julia og din blog er i hvert fald også blevet fin!!
    Hm ja, tænkte nok at det var sådan. Måske skal jeg så overveje at tage den gamle blog-adresse tilbage... Tænke tænke :-)

    SvarSlet
  7. Rigtig fin ny blog :-)

    Men som Julia skal jeg også forbi din gamle blog for at komme hertil. Jeg prøvede at melde mig som fast læser og derefter tilføje dig til min blogroll - men jeg var allerede fast læser. Ja, det er jeg jo, men det er på den gamle blog ... Det forstår jeg egentlig ikke helt.

    Jeg ændrede engang min blog fra at hedde Polkaprik til Polkas Prik uden at ændre i adressen. Det er ikke så stor en ændring som din, men de fleste finder alligevel rundt herinde gennem blogrolls. Jeg tror, jeg ville vælge at beholde den gamle adresse og så det nye navn. Når jeg ser min blog på andres blogroll, så står den med det nye navn og ikke det gamle.

    Altså, jeg læser med uanset hvad ;-)

    SvarSlet
  8. Tak for din kommentar Polka. Det hjalp:)
    Nu har jeg sovet på det, og besluttet mig for at beholde blogadressen trinesoehest.blogspot.com og ændre blognavnet til En Søhest.
    Jeg er bange for at miste alle mine søde læsere. Ja ja, nu har jeg vist også fået tilfredsstillet mit behov for at fjumre med bloggen:)
    KH!!

    SvarSlet
  9. Og jeg er stadig med. (Jeg ved ikke rigtig, hvad der er sket med adresser og sådan, men bloggen er fin!)
    God mandag.

    SvarSlet
  10. Hej Trine,
    ja så kunne jeg også læse med igen! Kunne ikke rigtig komme ind i går da jeg prøvede.

    Fin ny header, og jeg glæder mig til at følge dig videre:)

    Ha en dejlig mandag:)

    SvarSlet
  11. Hej Trine,

    Nu ber du om vores ærlige mening, og så får du nu min. Selve lay out'et er rigtig fint, synes jeg, men din nye header er jeg ikke særlig begejstret for. Jeg synes, det næsten gør helt ondt i øjnene at kikke på den, fordi farverne er ret skarpe/metalliske, og så er den lidt for stor til min smag.

    Men motiverne og teksten er rigtig fint og meget enkelt og dig, synes jeg.

    Håber, du kan bruge kritikken til noget, og ikke tager den ilde op, for den er ment positivt!

    KH Helle

    SvarSlet
  12. Fine, nye, blå lille søhesten, den synes jeg skal få bli!
    Jeg synes headeren din er bedre nå enn før, og likte den umiddelbart! Ser smaken er delt her inne, men det er nå min mening.
    Du ligger fortsatt på bloggrollen min, så ingen endring der.

    Fin mandag, lille blå!

    SvarSlet
  13. Eva - Ja, det med adressen skulle jeg altså lige prøve lidt af, men efter at ha prøvet at ændre den, har jeg besluttet at holde mig til det gode gamle :-)

    Siri - Rart at du kan li headeren :) Jeg ændrede adressen, men fandt ud af at det kunne skabe problemer når man ville besøge blogen. Nu er næsten alt ved det gamle igen :) Du er jo ALTID velkommen :)

    Helle - Tak for din ærlige kritik! Det sætter jeg meget stor pris på. Det kan ofte godt være svært at se tingene med "andre øjne". Min kære mutti sagde faktisk det samme som dig. Hun fik også ondt i øjnene, sagde hun. Jeg tror, I har ret i det med farverne, det vil jeg arbejde videre med. Jeg kan godt li bredden på min header, men den fylder lidt meget på skærmen i "højden". Det må jeg lige forsøge at gøre noget ved. Kritik er hermed modtaget med kyshånd :)

    Pafrika Og Belkini - Skønt at du kan lide min nye header. Jeg synes også, den er bedre end før. Den anden var lidt tam og kedelig, syntes jeg.
    Skønt at jeg stadig har en plads på din blogroll. Følger skam også med hos dig, også selv om jeg ikke har været så god til at smide en kommentar, som du er :) Det må jeg lige gøre lidt ved ;)
    Over and out og selv fin mandag, og tirsdag for den sags skyld fra den lille blå! Hehe ;D

    SvarSlet
  14. Hej Trine - hvor herligt at du kommer til Hammelev i morgen! Jeg prøver at spotte en hvid kjole og et blåt ur i mængden af loppe-damer :-) Jeg lover til gengæld at ta min brun-stribede 70-poncho på ;-) så kan du ikke være i tvivl!!!! Det er der sgu ingen i Hammelev der frivilligt traver rundt i af frygt for at blive kaldt flipper :-) Jeg kommer derud kl. 13 og regner kraftigt med at støve tøj-teltet igennem først - og så gir jeg en kop kaffe og en wienerbasse i "cafeen" når vi finder hinanden. (P.s. - jeg ved godt det er fjollet, men jeg får lidt sommerfugle i maven ved at skulle møde en anden blogger IRL - fjollet, jeg ved det godt ;-)) Vi ses - kh Lisbeth

    SvarSlet
  15. Hej Trine - sikke æv med loppemarkedet :-( Håber du alligevel får en god dag - og så ses vi bare en anden gang i Grenå eller omegn. Jeg har glædet mig til at se dig og snakke om alt mellem himmel og jord, men det har vi bare til gode... Kram fra Lisbeth

    SvarSlet
  16. Hej Trine - jeg har en lille gave til dig, som plaster på at du ikke kom til Hammelev idag - kik forbi min blog og se mere ;-) KH Lisbeth

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...