lørdag den 11. september 2010

Kolorista reddede min dag!


Dagen i dag har været en grå møgdag! Vingummien og jeg skulle ha været på besøg hos mine forældre i dag i deres sommerhus i Grenå, OG jeg havde en "blind date" med Kolorista på et lokalt loppemarked!!! Med sommerfugle i maven drog jeg afsted med vingummi i autostolen, men så på vej til Grenå ringede mine forældre og aflyste aftalen (neeej!), fordi min mor var blevet syg og havde ikke havde sovet det meste af natten (den stakkel). Øv at min mor er syg, øv at vi skulle vende om efter ½ time i bilen, øv at jeg ikke skulle på loppemarked og KÆMPE ØV, at jeg ikke ville møde Kolorista (I ved hende som står bag en af bloglands skønneste blogs!). Jeg meldte med tungt hjerte afbud  til kolorista og havde så en ellers en møg-dårlig røv-dag!! Det vil sige, at det havde jeg, lige indtil jeg for kort tid siden så dette indlæg! Så blev en søhest lige rørt!! Hvor skøn og betænksom kan man lige være!?! Tak Kolorista!!     

6 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig på en ellers øv-dag.

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt, Trine! Håber du og Edith bliver glade for gaven - den undertrøje er noget af det øndigste jeg længe har set ;-) Vi snakkes - og du har en kaffe, en wienerbasse og et loppemarked til gode i Grenå. KH Lisbeth

    SvarSlet
  3. ejjj hvor ærgeligt, men hvor var det sødt af kolorista.. Så blev dage alligevel lidt go ;O) Skønt... :O)

    SvarSlet
  4. åh en dejlig tanke. Det er et sødt match - tak fordi du kigger med på min nye blog iøvrigt

    SvarSlet
  5. fint tanke og god bedring til din mor

    SvarSlet
  6. Tak for jeres søde kommentarer :-) :-)
    Min mor har det bedre, og ja, hvor var det dog vildt sødt af dig, Kolorista!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...