søndag den 26. september 2010

London baby!


I morgen drøner jeg med Ryan til London på studietur i 5 dage!
Har en meget underlig fornemmelse i kroppen, for jeg glæder mig helt vildt, og så er jeg også temmelig nervøs ved tanken om at undvære de to dejligste mennesker i mit liv i hele 4 nætter!! Jens og Vingum bliver hjemme. Heldigvis venter der et travlt program, så jeg satser på at blive afledt en hel masse.
Jeg har besluttet mig for at nyde turen og alenetiden så meget jeg kan.
En ting er sikkert - det bliver fedt at se London igen!! Billedet tog jeg, sidst jeg var i London i 2008.

Tak for alle de søde fødselsdagshilsner!
Edith havde en god fødselsdag i går, lige indtil kl. 20, hvor hun fik feber (typisk det skal ske, når hun bliver passet af bedsteforældrene!). Jens tog hjem fra den fest, vi var til og tog den hårde nat med Edith (søde, søde ham!!). Jeg sov hos mine forældre og samlede kræfter til i dag, hvor jeg skulle nå en heeel masse. Nu er det hele næsten nået, og Edith har det bedre. Hun sover i hvert fald sødt. Det er ikke rart at tage fra en snottet, lille pige, men hendes søde far siger, han har det fint med det, så må jeg prøve også at ha det.

Vi "ses" nok om en lille uges tid.
Ha det godt så længe :)

6 kommentarer:

  1. RIGTIG GOD TUR! Og nyd det nu! Nyd at du kan sove en hel nat uden at koncentrere dig om at lytte til den lille.(Selvom det også er skønt!;-)) Tiden kommer med garanti til at flyve afsted! Og glæd dig til gensynsglæden! Den er fantastisk! Vi oplevede den da vi kom hjem fra Berlin og Sofie havde været hos farmor. Det er virkelig noget ganske særligt... :-)

    SvarSlet
  2. uhhhh det bliver da vildt hva!! Håber du får en super go tur, er sikker på de nok skal hygge sig, og når du kommer hjem, så får du de skønneste knus i verden... Sådan nogle studieture plejer også at gå hurtigt.. :O)
    Jeg er på studienet, men de har fjernet mig fra alle fagene, træls, men hun burde kunne finde mig via mail. ellers så skriver jeg lige til hende :O)
    Jeg kommer først til jan. så joiner dig først der.. :O) Glæder mig til at høre om hvad der skal ske og høre om hvad i har lavet ;O)
    HAHA... kan godt forstå det må være et sjovt syn at se drenge ved de symaskiner ;O) hihi....
    Vi ses, go tur til dig. Nyd det ;O)
    Knus Susan

    SvarSlet
  3. riktig god tur og kos deg masse...

    SvarSlet
  4. Rigtig god tur,- og nyd det nu, når det alligevel ikke kan være anderledes:)

    SvarSlet
  5. Hej Trine.

    Det er alt alt for længe siden jeg har været forbi En Søhest. Håber du havde en fantastisk tur ??? Hvordan står det til ude hos jer ??? Godt håber jeg. Som du har set, er jeg den "lykkelige" ejer af en syg godte og nu også en husbond magen til..... Altså det efterår har ikke kun smukke farver med sig :o/ Mange varme knus og tanker til jer tre.

    KH Lunde.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...