fredag den 3. september 2010

Tilbage som pebermø



Der har været lidt småstille her på Søhesten.
Beklager folkens, men en lang og skøn barsel er slut og hverdagen er begyndt for min lille familie, og det tog lige blog-pusten fra mig.
Jeg har haft studie-travlt, jeg har rundet et skarpt hjørne (som dog føltes så blødt;), og jeg har været igennem en gang influenza (smittet af vingummibamsen). Nå ja, og vores badeværelse er stadig under renovation, men der er en helt anden historie.

Og ja, du hørte rigtigt, der skulle rundes et hjørne. Det klarede jeg lige i lørdags. 30 år gammel!
Det blev ikke til en stor fest i denne omgang, det må vente, men en uforglemmelig dag blev det alligevel.
Edith lagde dog ud med at blive syg natten til lørdag. Det er første gang, hun har været sådan rigtig feber-syg, så det blev ikke til meget søvn, men nok til at vi kunne stå ufriske og glade op og tage hjem til mine forældre til brunch med dejlig deltagelse af min bror og co. Sørme om de ikke havde inviteret mine bedsteforældre også, uden jeg vidste det. Det var så GODT!!!
Jeg fik nogle helt utrolige (!!!) gaver: ansigtsbehandling, guldøreringe, penge, en splinter ny symaskine(en vanvittig vidunderlig Husqvarna!!!) og en kæreste-surprise-dag!!! Hvor vildt! Nøj, hvor var det stort!!! Så overvældende :)
Syge, lille vingummi skulle passes af sine søde bedsteforældre, mens Jens og jeg drog til festugestemning i Århus. Han forærede mig en tur i teateret til "Bob Dylan" teaterkoncert!! Det var fantastisk!! Sikke en oplevelse! Så inspirerende og smukt!!
Bagefter havde han bestilt bord på Sct. Oluf i Mejlgade - mit favoritsted. UHM!!! Det blev til dybe samtaler, kærestetid og en lillebitte glad fjer i øret ;)
Edith havde været ualmindelig snottet, men rigtig glad, mens vi var væk, så det var ikke helt slemt.
Så skønt det var at fylde år!!
Sikke en dag!!

Vi ses snart igen :-)

15 kommentarer:

  1. Et forsinket - men velment TILLYKKE herfra :-)

    Randi

    SvarSlet
  2. Hej Trine
    Velkommen tilbage - og ind i de voksnes rækker (nu er jeg jo VÆSENTLIGT ældre end dig, så jeg tænkte at jeg godt lige ku smide sådan en lidt tantet floskel ;-)) Nogen gange, når en af éns yndlingsbloggere er lidt væk, så opdager man det faktisk først når de vender tilbage - så opdager man nemlig hvad det var man savnede!!! Glæder mig til at høre fra dig igen - og hvor lyder det dog som en skøn fødselsdag.
    KH Lisbeth
    P.S. hvis du vover dig til Grenå i næste weekend, den 11+12, er der et dejligt stort loppemarked ude i Hammelev, 2 km. uden for byen... masser af skidt og kanel og rigtig gode priser - og HVIS du kommer, skal du lige iføre dig et eller andet kendetegn så vi kan spotte hinanden ;-) måske en kæmpe søhest på hovedet??? Så tar jeg min hurlumhejhus-hat på.

    SvarSlet
  3. Uha hvor har du haft meget på progammet, kan da godt forstå at du ikke lige har haft tid til at blogge:-)
    Et KÆMPE tillykke med fødselsdagen, det lyder som om du havde en skøn dag, på trods af sygdom og travlhed og manglende søvn...:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. ejjj hvor lyder det bare for lækkert. Stort tillykke med fødselsdagen. Det lyder til i havde en fantastisk dag.
    Vi er kommet på hold sammen. Dog er jeg lidt træt af, at det ligger fredag. Ville gerne ha Jonathan hjemme den dag, så han havde forlænget weekend. Men ellers må jeg bare hente ham tidligt.Betty skriver at jeg kan få samme tilbud som dig, går ud fra at det er, at jeg kun kommer torsdag og fredag også. Jeg har ihvertfald tænkt mig, ikke at deltage i sløjt, men kun håndarbejde. Men hvor meget, det ved jeg ikke endnu.
    Go bedring til det bette. Håber i er ved at være friske igen. Vi er ved at være fit for fight igen :)
    Kh Susan

    SvarSlet
  5. Hvor dejligt at høre fra dig igen. STort tillykke med hjørnet, med de mange gode gaver, og den dejlige kæreste-dag :)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med de 30 år!
    Lyder til at du havde en dejlig dag:)

    kan godt huske at overgangen fra at gå hjemme til at arbejde igen er noget hård.., men det bliver hældivis hurtig bedre!

    SvarSlet
  7. Et stort tillykke fra mig.
    Skønt at du havde en dejlig dag med skønne gaver, overraskelser og kærestetid.
    Knus fra Marianne.

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med fødselsdagen. Det lyder som om du havde en skøn dag :-)

    SvarSlet
  9. Tillykke! Det lyder som den skønneste fødselsdag.
    God weekend og velkommen tilbage til bloggeriet.

    SvarSlet
  10. Endnu en gang tillykke Trine - det lyder altså som om det har været en virkelig skøn dag og aften! :-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  11. For en nydelig bursdagsfeiring - det høres ut som en fantastisk måte å runde 30 på!
    Hurra! Og 30 er de nye 20, husk nå endelig på det!

    Grattis med overstått, og strålende helg til deg!

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med den dejlige dag.
    Rart, I er oven på igen.
    Knus Louise

    SvarSlet
  13. Tak alle sammen for de søde beskeder. De varmer ja de gøre så!!!
    Det er faktisk rigtig fint at være 30! Faktisk er det næsten som at være 29 ;-)
    Og som Pafrika og Belkini siger, så er 30 jo de nye 20, og det vil jeg holde mig til, selvom jeg ofte føler mig som en på 18 ;)
    Ha en dejlig lørdag :-)

    SvarSlet
  14. Forresten så læg lige mærke til at min blogadresse er ændret :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...