onsdag den 22. september 2010

Vingummi-love a la Kolorista


For nogle dage modtog vingummibamsen og jeg en skøn håndstrikket cardigan og den lækreste, originale Nieland top, som var et loppefund fra betænksomme Kolorista. Jeg har ikke haft tid til at vise det før nu, men se lige hvor fint! Det passer Vingummien perfekt! Det var lidt svært at få et godt billede, men det lykkedes da næsten!
Endnu engang mange tak, Lisbeth!!

Håber I har det godt derude i Blogland. Det bliver ikke til mange kommentarer fra min side i denne tid, men jeg følger med, kan I tro ;)

Jeg efterlyser forresten de eftertragtede, sjældne "ekstra timer i døgnet" og kronisk friskhed (gerne på dåse, men flaske er også ok), så hvis nogen støder på dette feks på et loppemarked, vil i så ikke nok købe det for mig?? Jeg skal nok betale porto og alt muligt ;-) ;-)

4 kommentarer:

  1. Evt. overskydende kan sendes til mig:)

    SvarSlet
  2. Hej Trine. NØJ, hvor er hun lækker i det sæt - super-duper at hun ku passe det. MHT overskud, så er jeg osse aftager af evt. restpartier efter dig og Eva ;-) KH Lisbeth

    SvarSlet
  3. Mums! Hvor er hun bare lækker - i lækker cardigan! :-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  4. Eva - Hehe. Det er en aftale!
    Kolorista - Ja, det sæt er bare så fint!! Det skal vingummien nok få glæde af, kan du tro! Overskudsresterne sendes i din retning ;) Jeg skal dog oplyse, at jeg desværre endnu ikke har modtaget noget...Typisk!
    Louise - Tak :) Synes også at både hun og cardi'en er ret lækre!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...