søndag den 27. marts 2011

Ny Darling

 
Se lige hvad jeg har fået!!! En helt ny og funklende hvid Note book. Kan næsten ikke få armene ned!
Det er en Samsung N150 Plus, og den er allerede særdeles godkendt.
Min gamle, tunge og grimme bærbare er efterhånden temmelig utroværdig, så den er gået på pension.
Slut med pladsmangel i skoletasken og ømme, overbelastede skuldre.
Nu bliver jeg nok nødt til at sy et betræk, og helst et der er lige så smukt som dette. Mums!
Er der forresten nogle der ved, hvordan man bedst gør sådan en fætter rent? Bare med en fugtig klud??

10 kommentarer:

  1. Hvor den bare fin! Den ligner meget min http://aellebaellebu.blogspot.com/2010/02/lille-fin-og-lkker.html

    SvarSlet
  2. Ih Trine, hvor er den bare fin :D Det er efter Esbens kyndige vejledning klogest at vaske den i lunt vand uden sæbe med en opvredet klud :)

    SvarSlet
  3. Hold helt ferie hvor laekker. Lille og smart.

    SvarSlet
  4. Tillykke med din nye darling. Kh Stina

    SvarSlet
  5. Hej Trine!
    Tillykke med vidunderet!
    Jeg har selv en Note Book, og kan love dig for at du bliver glad for den!
    Jeg vasker min skærm med en fugtig klud og på tastaturet bruger jeg de der brillerens-servietter (en vådserviet til briller) :)
    Go søndag til dig!
    Mette

    SvarSlet
  6. Lækker lille sag, så bliver det endnu mere svært at skrue ned for bloggeriet..:-)

    SvarSlet
  7. Den lille hvide yndling er meget glad for de pæne ord :-) Tak skal I ha.
    Den ser desuden frem til et blive nusset om og rengjort efter de fine forevisninger :-) Tak
    Kh Trine

    SvarSlet
  8. Har også kigget lidt på en Samsung Netbook herovre. Dog i sort ! Den ligger lige på omkring de £200 så skal lige tænkes godt igennem. kan man få noget kritik på den ? Godt/dårligt ?

    SvarSlet
  9. Hej Joann.
    Dejligt at se dig her på Søhesten!!
    Jeg er sådan set ok tilfreds med min mini computer. Jeg skal lige vænne mig til størrelsen, og til at den er lidt langsommere end jeg er vandt til, men derud over er den ret god og ikke mindst ultra, ultra handy.
    Den vejer næsten ingenting og holder længe på strømmen.
    Jens er begejstret for lyden (geek!!), da den ikke er så tosset, når man tager størrelsen i betragtning.
    Pøj pøj :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...