lørdag den 14. maj 2011

Nøøn nøøn!

Vingummibamsen fik denne træscooter i gave for efterhånden længe siden. Jeg synes, den er så fin, og den er tilsyneladende også ret god at lege med (og ja, der bliver sagt "Nøøn nøøn"), men jeg har bare aldrig fået taget mig sammen til at vise den frem herinde før nu.
Og så viser jeg også lige stuens nyest plante :-) Egentlig ret spændende hvor længe den vil overleve i vores varetægt.
Forresten, i morgen kommer der en lille give away her på Søhesten, så kig endelig forbi igen :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare skøn den scooter. Super fin at have stående også :)

    Hvor er det virkelig lækre tæppe fra?

    SvarSlet
  2. Hej Cecilie.
    Ja, scooteren er nemlig fin at ha stående. Den falder ligesom godt ind i omgivelserne :-)
    Blev så glad for din tæppekommentar, for jeg har i noget tid gået og ikke helt kunne finde ud af, hvad jeg synes om det. Og så er det jo rart at høre, at det ikke er helt tosset. Tæppet er fra House Doctor og det er rundt og med sølvkant :-)
    Hvis du søger på Google kan du sikkert finde det i en eller anden blogshop:-)
    Vh Trine

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...