tirsdag den 28. juni 2011

Børne retrostof til salg

Dette fine stof med kattekillinger måler 125 x 85 cm.
SOLGT

 Baby-dynebetræk med Bambi og Stampe. 70 x 90 cm.
SOLGT


Lego-børnedynebetræk 112 x 130 cm. 
SOLGT

Bamse og kylling baby-dynebetræk. 97 x 62 cm.
SOLGT

 Retro børnestof med fantasielefanter. 135 x 62 cm.
Sælges for kr. 45,-


70'er Bamsestof. 96 x 273 cm.
Sælges for kr. 75,-


Først til mølle:-)
Alle priser er eksklusiv porto.
Skriv en kommentar og send mig en mail, hvis du er interesseret.
soehestenblog@yahoo.dk

6 kommentarer:

  1. Nej nej nej... hvem fik Legosættet? Må eje det - eller en bid af det :-( :-( Åhhh kunne tude! Har ledt så længe efter det - hulk!

    SvarSlet
  2. Beklager :-)
    Det var Busters Mors Verden, der snuppede det :-)

    SvarSlet
  3. Har forsøgt at sende dig en mail ang mumi pudebetrækkene og elefant stoffet. Den første var ikke gået igennem.

    SvarSlet
  4. nå trine - jeg skal huske at sende dig billeder her i weekenden til vores bytte - men hvem rendte med bambi? og med d grønne katte?

    SvarSlet
  5. Hej Stinne.

    Det var http://vinther-design.blogspot.com/ der rendte med både bambi og kattene :-)

    Kig endelig forbi min blogshop
    http://ensoeshop.blogspot.com/
    Der sætter jeg løbende ting og sager til salg
    :-)

    Mvh Trine

    SvarSlet
  6. tak - og husk nu at reserverer bamserne til mig

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...