onsdag den 27. juli 2011

VINDEREN - Overspringshandlings/oprydnings give away

Jeg er virkelig overvældet af de mange, søde blogmennesker, der ville overtage mit aflagte stof! Skønt!
Tak fordi I var med :-)
Random.org har valgt en vinder!
Klik på det tossede billede af min vingummibamse (der synes det sejeste i verden er at putte to sutter i munden på een gang) for at se hvilken blogger, der får en stor bunke stof ind ad døren inden længe :-)

Vinderen (som har fået besked) bedes sende sin adresse til min mail soehestenblog@yahoo.dk.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinner. =)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er jeg glad. Glæder mig rigtig meget :) Tak for den gode Give Away.

    Og tak mimsemor ;o)

    SvarSlet
  3. Hej med jer tre.
    Nøøøj hvor blir hun stor hende Edith. Det er jo slet ikke til at forstå :o) Pokkers jeg er da bare alt for sent ude til at deltage i din give away..... Måske jeg kan friste med en bette en af slagsen hos mig? Det er min første, så er en anelse ydmyg.

    Håber det går godt med eksamenslæsningen. Døren er stadig åben for jer på torsdag hvis du skulle trænge til et afbræk :o)

    Hils de to andre.
    Kram Lunde

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...