søndag den 21. august 2011

Morgen-loppe # 21 - Vitrineskab/sekretær


Vores køkken behøver et møbel mere. Både fordi vi mangler opbevaringsplads, men også fordi et hjørne i køkkenet ser lidt forkert ud.
Jeg har længe drømt om et vitrineskab, men har ikke kunnet finde et billigt og SU-venligt et. Så for nyligt var jeg i en møbel-genner som havde 50% udsalg. Og der stod lige et skab/kommode som vi kunne bruge.
Når jeg om 1½ uge er færdig med min august-eksamen, så skal det males, skal det. Og måske tapeseres inden i.
Det skal nok bare være hvidt, for så passer det bedst til vores køkken. Mon ikke så også tobaksskabet (har haft det stående læææænge) som står ved siden af også skal ha en tur?
Skabet trænger også til nye greb for disse er af plastik...skulle Søhesten mon i gang med at hækle nogle? Det ku da godt være...
Købt for kr 300.

3 kommentarer:

  1. Skønt SU-venligt køb du har gjort dig! Jeg synes bestemt Søhesten skal hækle nogle greb:-)
    Ha en dejlig søndag - Hvis du keder dig, så holder Loppemanden i Bjergby åbent fra 10-17

    kh

    SvarSlet
  2. Lige præcis sådan et er jeg også på jagt efter. Gid jeg må være lige så heldig med at finde et :) Glæder mig til at se din make over.

    SvarSlet
  3. Sådan et står i mit køkken :)
    Heldigvis fik jeg det malet(!)
    Det der tobaks-skab...uf....ku jeg godt tænke mig :)
    Glæder mig til at se det nymalet!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...