lørdag den 7. april 2012

Broderet Iphone cover

For ikke så lang tid siden fik jeg jo min gode Iphone. I den anledning fik jeg også anskaffet mig et cover, som man kan brodere på. Det tog godt nok laaang tid at brodere, men nu er jeg endelig nået til vejs ende. I denne opgaveskrivningstid, har det faktisk været en dejlig afslappende og hyggelig overspringshandling (elsker overspringshandlinger ;).
Jeg har improviseret mig frem til dette mønster, som er en kombination af tre- og firkanter.  Jeg har brugt farverne turkis, pink, guld, lysegrå, mørkegrå, lysebrun, gråhvid og sort.
Min inspirationskilde var dette billede af et patchwork tæppe, som jeg faldt over på Pinterest (som forøvrigt også er en fremragende overspringshandling).
Jeg er blevet rigtig glad for resultatet. Broderi klæder ganske enkelt min kære 'fon.

Jeg har desuden fundet ud af at det er højst nødvendigt med et cover til en Iphone. For nogle uger siden havde jeg ikke lige fået coveret på, efter jeg havde været igang med at brodere, og på en fuldebørge-bytur med kæresten tabte jeg telefonen på gulvet, og så fik "forskærmen" en flænge! Æv! Dog var det heldigt, at det ikke gik værre for sig.
Jeg er sådan en, der har for vane at tabe mobilos meget ofte, så jeg er ret spændt på, hvor længe Iphone "ruderne" holder...men man kan vist få dem skiftet, hvis det går helt galt, har jeg hørt.

Det broderiklare Iphone cover har jeg set en masse steder rundt omkring i blogland, så der skulle være en masse inspiration at hente. Det kan købes (dog ikke specielt billigt) lige HER.

40 kommentarer:

  1. so pretty! Love the colours! Greetings from rainy Iceland

    SvarSlet
  2. Det er jo for cool det der! :)

    SvarSlet
  3. Super flot er det... Er vil med det grafiske look. Smuk mix af farver.
    En meget smuk og vellykket overspringshandling...
    Og en overspringshandling er det vel ikke, når man nu har behovet?

    SvarSlet
  4. Hvor har du købt coveret?
    Jeg kunne også tænke mig et jeg selv broderede :)

    Cover og det der skærm-plastik er uundværligt!

    SvarSlet
  5. Kristin - Welcome to my blog and thank you for the sweet comment :-)
    Greetings right back at you from half grey, half sunny DK ;-) Waiting for summer!

    Silke - Mange tak for det altså :-)

    Karina - Tak for de meget søde ord.
    Du har nok ret. Det er nok ikke helt overspringshandlinger, det er nok nærmere energiopladninger ;-) Men hvor jeg dog glæder mig til igen at kunne udfolde mig kreativt uden at have en opgave på samvittigheden. Der er heldigvis ikke længe til. Det bedste ved at skrive opgave er altså at blive færdig og aflevere den ;-)

    Julie - Coveret kan bestemt anbefales. Du finder et link til forhandler nederst i dette indlæg.
    God fornøjelse :-)

    SvarSlet
  6. Åååååh nej! Nu vil min iPhone osse haaaaaaa sådan et flot cover :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det fedt! Sidder faktisk lige nu og broderer på mit cover, og ja, det tager laaang tid! Men super fedt mønster og fede flotte farver du har brugt :)
    /Ditte

    SvarSlet
  8. Super flot og meget imponerende :-)

    SvarSlet
  9. Virkelig et fedt mønster, sejt at du bare har improviseret det. Hvor langt tid har det taget at lave? Det koster 18$ dollars så vidt jeg kan se, det virker da rimelig billigt?

    SvarSlet
  10. Sødeste Trine
    FUCK hvor ser det bare for fedt ud. Ønsker mig også en iPhone+sådan et cover :)
    kh

    SvarSlet
  11. Charlotte - Mange tak skal du ha :-)

    Betine - JA, du skal da haaa :-) Man kan næsten ikke leve uden faktisk ;-)

    Bumbumland - Tak for de søde ord :-)
    Rigtig god fornøjelse med dit cover.

    Trine - Manage, mange tak :-)

    CoverMe - Tusind tak skal du ha :-)
    Prisen er bestemt til at betale sig fra, men billig synes jeg ikke den er. Der kommer porto oveni de 18$. Jeg kan ikke huske, hvad jeg endte med at betale, men det var over kr. 100. Men jeg VILLE bare ha dette cover ;-)

    SvarSlet
  12. Binemor - Ih, tak til dig også!!
    Nu bliver jeg da snart helt rød i mine kinder ;-)
    Iphone + cover kan bestemt anbefales. Det er bare skide irriterende, at de ikke er gratis ;-D

    SvarSlet
  13. Det er bare så flot! Men du må holde lidt bedre fast på telefonen :-)

    SvarSlet
  14. Superfed idé, tak!! Og flot resultat! Nu plager min iphone om sådan et cover... men er det mon kun til 4? Damn, så må man jo også have sådan een...:-D

    SvarSlet
  15. ea-o - Mange tak skal du ha. Og ja, jeg holder godt fast på den og prøver virkelig at være forsigtig! ;-)

    pernille|illustrafil.dk - Mange tak og selv tak :-)
    hihi Ja, de har det altså med at plage de mobilos'er.
    Jeg tror desværre kun det er til 4'eren. Men altså, det er da en genial og meningsfuld undskyldning for at opgradere ;-)

    SvarSlet
  16. Meget flot broderi. Fine farver. Og så elsker jeg, du har lavet dit helt eget (og ikke har været styret af et diagram) :)
    Svigermor tabte min HTC, da hun skulle se en video af Andrea... Ingen udvendige skrammer, men den har godt nok problemer med at gå på nettet nu... øv :/

    SvarSlet
  17. Øj, hvor er den blevet flot!

    Så må du hellere få den brugt så du ikke ødelægger din mobil endnu mere;)

    SvarSlet
  18. Hvor er det flot! :)

    Skønne farver sammen :)

    SvarSlet
  19. Hold da op hvor er det bare fedt, jeg er totalt forelsket i det, jeg må have mig en iPhone så jeg kan få mig sådan et cover :)

    SvarSlet
  20. Holda op hvor er det blevet flot. Det er en skarm man ikke kan få det til andre mobil tlf.

    SvarSlet
  21. Hvor er den sej! Jeg er helt vild med farvesammensætningen :)

    SvarSlet
  22. Hvor er det skønt! Mit cover i pink skind blegner lidt, men det virker nu efter hensigten og beskytter begge sider på min iPhone.

    SvarSlet
  23. ER helt skør med det cover, godt tænkt!

    SvarSlet
  24. Fed ide og mega lækker farve sammensætning! Tak for god inspiration!

    SvarSlet
  25. Det er bare et skønt cover og er helt vild med dit mønster:)
    Vil høre hvor lang tid der gik før du modtog det, efter bestilling og pengene blev trukket? Gik der mere end 14 dage?

    SvarSlet
  26. Dit cover er mere end misundelsesværdigt. Wauh!!! Du efterlyste tidligere gode apps, og såvidt jeg kan se, er der ingen, der har omtalt OurGroceries. Det er en smadder smart indkøbsliste, som flere kan skrive på og som er nem at håndtere, når man handler.

    SvarSlet
  27. Dit cover er mere end misundelsesværdigt. Wauh!!! Du efterlyste tidligere gode apps, og såvidt jeg kan se, er der ingen, der har omtalt OurGroceries. Det er en smadder smart indkøbsliste, som flere kan skrive på og som er nem at håndtere, når man handler.

    SvarSlet
  28. Mange tak alle sammen for de søde kommentarer :-) SKØNT!
    Kirsten- Det er ved at være længe siden, jeg købte mit cover, så jeg husker desværre ikke leveringstiden. Beklager. Hvis du går og venter på at dit når frem, så krydser jeg fingre for at det sker snart.
    Krea von Hammer... - Tusind tak for app tippet. Det vil jeg straks kigge nærmere på :-)

    SvarSlet
  29. Så flot! Har straks gennentrawlet nettet og købt det samme cover på amazon.co.uk til 68 kr inkl porto. Billigere end at bestille fra Korea. Tak for tippet!

    SvarSlet
  30. Så sejt! hvem der bare kunne improvisere sådan et ud af ærmet ;)

    SvarSlet
  31. Hej søde Trine.

    Jeg håber du snart er på den gode side af alle dine eksamensforberedelser. Jeg husker så udmærket, hvordan det var. Håber du har det godt!

    Masser af tanker herfra.

    SvarSlet
  32. Jeg måtte lige forbi, fordi jeg synes at det var længe siden jeg sidst har læst et indlæg fra dig, og så kunne jeg "heldigvis" se i sidebaren at det blot er en læsepause, og ikke blogstop! Vi ses når du er på den anden side:-)

    SvarSlet
  33. Det er simpelthen så VILDT FLOT det cover! Fantastiske farvekombinationer :) Måske skal jeg selv kaste mig over sådan ét. For nylig oprettede jeg selv en kreablog, mycolorsandcreations.blogspot.com/, og det vil gøre mig meget glad, hvis du har lyst til at kigge forbi. Jeg glæder mig altid til at få ny inspiration fra din blog :)

    SvarSlet
  34. Hold da op et fedt cover(:
    Hvor ser det bare godt ud.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  35. Har lavet et link til din blok - håber det er okay!
    KH Lene www.hverdagenslillelykke.blogspot.com

    SvarSlet
  36. Hvor er det bare fint! :D
    jeg har lige fået mine covers hjem og skal selv til at igang! Tak for inspirationen.

    www.Badutspringeren.blogspot.com

    SvarSlet
  37. Being so expensive and lavish your iPhone is always on a high risk of getting stolen or theft by some stranger. It's best to take precautionary measures. Avoid using your iPhone in public places as many people may take advantage or steal it. It's best to have a gadget insurance to keep the risk at minimum.

    E_Cell

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...